Lördag

Hellu!
Idag har jag vart hemma hos mamma för firat min lillebror Jesse som fyllde 4år här om dagen.
Sötaste ungen på jorden! Min lilla charmtroll
 
Efter att jag hade vart där så drog jag ner på stan för bowla med ett gäng.
Det är flera år sen jag bowla och jag brukade alltid vinna men idag kom jag sist...
Kan säga att det var riktigt kul och göra något man inte brukar göra med sina vänner.
Önska att jag bara var 18 och hade mer pengar så man kunde köpt dricka från baren.
Blev så sugen när vissa kunde bara gå och köpa... vart lite frestad... men snart kan jag också göra det!
Ungeför bara en månad kvar, åhhhh!
Kan inte ens fatta att man redan blir 18år!
Känns som man nyss var 13 och det är inte egentligen så länge sen man var 13 heller!
Tiden går bara förbi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback