Onsdag

Hellu!
Idag har jag haft den onödigaste skoldagen på länge!
Kommer till skolan och går upp miljoner trappor för ha bild men det roliga var att den lektionen var inställd pga att det var årkurs 9 dagen (när folk som går i åk 9 som kommer och tittar runt på gymnasiet, för se det olika programen)
Sen gick jag till frisör för se vad som händer där, får veta att båda mina frisör lärare är hemma för dom är sjuka...
så gick på lunch och sedan vänta jag i timmar för ha min sista lektion som vi inte ens skulle ha...
Snacka om att jag var irriterad och tyckte det var jätte onödigt och dra till skolan...
 
Åkte hem ett tag innan jag drog till mamma för fira min lille bror Jesse som fyller 4år idag :)
Det var ju trevligt att alla vi syskon var samlade tsm, för det var ett tag sen vi alla träffades.
Beställde mina skor från Nelly när jag va hos mamma så nästa vecka har jag ett par snyggingar ;)
Blev även att man fika hos mamma.
 
När jag kom hem så ställde man sig på crosstrainern och gjorde lite magövningar.
Kan säga att jag är död i hela kroppen, har inte träna på hundra år, så det tog på kroppen.
Mitt mål är ju att gå ner 17kg till min student och jag hoppas verkligen att jag klarar det.
Därför ska jag inte äta för mycket gottigheter, va nykterist fram tills jag fyller 18år, 25december och såklart börja träna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback