Söndag

Hej!
Min dag börja med att jag vakna i Kungsör hemma hos Ellens mamma.
Vi titta på den första Harry Potter filmen,  kan säga att det var flera år sen jag såg den!
Har tänkt och Harry Potter maraton någon dag.
Vi hade lite problem med och komma där ifrån så sluta med att jag tog tåget in till Eskilstuna.
När jag va i e-tuna igen så gick jag hem till Sanna och hade lite taco mys.
Färga hennes också.
Vi har tittat på massa olika serier och ätit godis + chips.
Blir och stanna kvar här över natten :)



Kommentarer
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥ säger:

åh godis... <3

Svar: Mums! :)
Annie

2013-11-18 | 10:56:48
Bloggadress: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback