Sorry!

Hej!
Har vart lite upptagen så har inte hunit blogga tyvärr, men förr eller senare slänger jag upp något!
 
Igår:
Efter skolan så träffa jag Sanna och vi åkte till folkesta för köpa nytt koppel till Keenai.
Hon köpte ett grönt koppel och ett nytt halsband åt honom också.
Efter det var jag med Dennis ett tag och sen mycket senare mot kvällen åkte jag, Emelie och Maja till Kungsör för träffa Ellen.
Vi satt och drack och hade kul, fast Maja drack inte för hon skulle upp och jobba nästa dag + att hon och Emelie skulle åka in till Eskilstuna igen.
Så det blev bara jag och Ellen kvar sen men vi höll på tills klockan blev 6 på morgonen.
 
Idag:
Jag och Ellen var fast i Kungsör till klockan 4 på eftermiddagen för ingen av oss har körkort så vi vänta på hennes pojkvän som skulle hämta upp oss efter jobbet.
Under den tiden så laga vi tacos och tog det lugnt bara.
När Martin kom så fick jag skjuts hem så jag kunde duscha och åka hem till mamma därefter.
Mamma bjöd mig på Burger king, bara lyx mat idag! ;)
Fick en ny mobil idag, äntligen har jag en iPhone 4s!!!
Slipper jag min rutna Nokia.
Såklart var man tvungen och köpa ett mobilskal till för är rädd för tappa mobilen så den går sönder.
 
Det är så mina två dagar har sätt ut! :)
 

Kommentarer
aschmanda säger:

Joina gärna Veckans blogg tävling om du ha lust :)
http://aschmandas.se/blogs/27439816/veckans-blogg-v45-vinnareny-omgaang.htm#WriteComment

2013-11-09 | 04:37:47
Bloggadress: http://aschmandas.se/
ellen säger:

Skönt med ny mobil ;) och vi hade sjukt skoj i torsdags!

Svar: Jaa! :)
Annie

2013-11-09 | 12:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback