Torsdag

Hej! :)
Idag i skolan så har det inte hänt mycket heller för det var 9:ans dag...
men nu är dom dagarna över och skolgången kan rulla på som vanligt.
 
Efter skolan drog jag hem ett tag och sen tog jag bussen till Sanna, var hos henne ett tag innan vi gick på våran långpromenad på ungefär 40min.
Tanke på att jag träna igår så har jag världens träningsvärk i benen och kan säga att av den där promenaden blev det inte bättre direkt...
Det som är positivt att man har en äcklig smärta är beviset på att man har gjort något bra!
Om man vill ha ett bra resultat får man kämpa och gå egenom massa smärta och lidande men allt är värt till slut.
 
Nu ska jag nog ta och kolla på film och bara ta det lungt! :)
 

Kommentarer
Madeleine säger:

woaah fin hårfärg du har

Svar: Tack :)
Annie

2013-11-21 | 20:39:11
Bloggadress: http://fames.se/madeleinealexandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback