Torsdag

Hellu!
Min morgon börja hemma hos Sanna för sov över här inatt, som vanligt ;)
Blev ingen skola för min del för vi skulle ha färgkurs hela dagen och jag orka inte för det uppstod flera olika problem, som tex ingen visste när vi börja, min "riktiga" frisör lärare har vart sjuk hela  veckan så man har inte fått någon information om något...
Ibland orkar man inte och bara skiter i allt...
Egentligen skulle jag haft Sanna som kund i skolan och färga hennes hår, men ist drog vi till affären och köpte hårfärg, chocklad och nudlar ;)
 
Har stått och färga hennes hår hela dagen och sen klippte jag lugg på henne också.
Har ändå fått haft en fisörlektion fast hemma hos Sanna, haha.
Hon har egentligen helt brunt hår men hon vill försöka få blont underhår.
Både hon och jag vet redan att det inte kommer bli någon perfekt blond på en gång så vi får färga om det igen någon dag.
Håret måste bara få vila i några dagar innan man kör blekning igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback