dagarna...

Hej!
Igår följde ju Sanna med mig till skolan för hon behövde klippa sig.
Kan säga att hennes hår såg så mycket bättre ut efter jag klippte det!
Hon har inte vart hos en frisör på 5 år ungefär...
 
Jag klippte även min syster igår som bjöd på donken ;)
Efter jag hade vart där så åkte jag hem till Ellen för vi skulle ha en myskväll framför Idol + dricka lite.
Kan säga att det VERKLIGEN var fel person som åkte ut på Idol!!!!
Sandra eller Matilda skulle åkt ut!
men det var trevligt hemma hos henne förutom att hennes granne kom 2gånger och klaga på det var högt ljut?!
Vi hade inte ens hög musik och vi satt inte direkt och skrek?!
Hon var nog bara allmänt bitter...
 
När jag kom hem så hade Elvis rymt från sin bur... fattar inte alls hur han alltid lyckas!
men nu är han tbx i buren igen, och bäst för honom att han stannar där!
Går ju massa katter lösa där vi bor, så det är inte alls bra om en katt skulle få syn på honom! :(
 
Just nu sitter jag hemma hos mamma och ska äta mat strax.
Sen ska vi åka till Kvicksund och hälsa på några.
 
Ha en trevlig lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback