Djur...

Jag var här om dagen med Sanna inne i en djuraffär för vi skulle köpa mat till min kanin Elvis.
Det fanns den sötaste kaninen där, jag vart såååå kär i den lilla hårbollen.
Ville bara ta hem den!
 
Har faktiskt haft funderingar på skaffa en till kanin men att det kan bli väldigt svårt tanke på att Elvis är en kille och har alltid vart ensam, utan sällskap av någon annan kanin.
Vet inte alls hur han skulle regera på det.
Därför har jag inte gått och skaffa en till.
 
Sen skulle jag vilja ha en marsvin men min pappas tjej är pälsallergiker, därför har jag inga djur inomhus.
Kaniner kan ju vara ute året om.
Det finns ju naken marsvin, så vem vet kanske har en snart inneboende hos mig ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback