Måndag

Hej! :)
Jag och Sanna kom precis hem till henne.
Vi har vart och tatuera oss båda! ;)
Jag har bland annat nästan fyllt i alla mina tatueringar och skaffat två nya!!! :D
Nu har jag äntligen tatuerat mig på fingrana!!! ahhh sååååå jävla glad!!!! :D
Jag tycker att det verkligen inte gjorde ont och gö på fingrana medans Sanna satt och skrev av smärta när hon tatuera sig på fingrana...
Lite komiskt men alla är olika, för vissa gör det jätte ont och tatuera sig medans andra tycker det knappt känns.
Fast på olika ställen på kroppen känns verkligen olikt.
Jag tycker det är inte alls skönt och gö på fötterna...
 
Vart tycker du det känns ondast och tatuera sig?
 
 
 
 

Kommentarer
Milina säger:

Snygga :)

Svar: tack :)
Annie

2013-10-15 | 01:03:50
Bloggadress: http://milina.blogg.se
Blubb Svensson säger:

Nice! Av alla mina så har fötterna varit det värsta jag varit med om, vet inte ens om jag vill köra klart.

Svar: jo, på fötterna är det riktig äcklig känsla men det funkar :)
Annie

2013-10-15 | 10:21:47
Bloggadress: http://blubbsvensson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback