Min dag

Hej!
Efter jag sluta skolan gick jag runt på stan men två klasskompisar.
Tittade efter kläder men hitta inget som jag verkligen fastna för.
Alltid kul och köpa nya kläder men har inte direkt råd med och köpa "onödiga" kläder.
För kläder det hittar man alltid men om man köper plagget är en annan fråga :)
 
Efter min runda på stan så träffa jag Sanna.
Vi var hemma hos henne ett tag innan vi åkte till en djur affär där hon skulle köpa hundben.
Allt för hundarna ofc ;)
Är fortfarande men Sanna men blir och åka hem lite senare.
Känns som man aldrig är hemma, haha!
Men för mig gör det absolut inget! :)
 
Bild på fina pojkar!
 
 

Kommentarer
jessica säger:

jättesöta hundar! :D

Svar: Visst är dom! :D
Annie

2013-10-01 | 19:45:30
Bloggadress: http://jejs.blogg.se
Alice säger:

neej vad söt bild!

Svar: Ja! :)
Annie

2013-10-02 | 15:01:13
Bloggadress: http://alicelindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback