Skolan...

Hej igen!
Efter att vart sjuk både måndag & tisdag så drog jag till skolan idag.
Som jag skrev i mitt förra inlägg så hade jag inte min första lektion, för vi skulle arbeta på valfri plats med en uppsats och jag visste inte om det, när jag inte har vart i skolan början av veckan.
 
Så gick jag på lektionen jag skulle ha efter och sen på lunch rasten får man reda på att jag ska inte ha mina två sista lektioner... för det var inställda, så blev hemuppgifter...
 
Snacka om att jag är lite irriterad... första skoldagen man kommer till så har man en lektion...
Jag som vill bara sova för jag är så himmla trött!
Har vart vaken sen kl 8 i onödan...
 
Brukar ni vara med om liknade situationer?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback