Torsdag

Hej!
Jag och Sanna var för en stund sen på en hundgård för att pojkarna skulle få leka av sig.
Vi skulle träffa en annan tjej där som skulle ta med sin hund men det vart inte så mycket till lek för den hunden vakta sin ägare jätte mycket...
som var lite jobbigt för det nästan spö regna ute...
Vi var inte där så länge.
 
Jag var nyss i affären för köpa margarin till kladdkakan som Sanna håller på med just nu.
Köpte två blockchoklad också, idag är vi sugna på choklad ;)
 
Imorgon blir det att man ska va i skolan för har fortfarande ingen praktik plats, inte för det gör mig något!
Det är väldigt skönt och slippa praktik!!!
Ska klippa min lärares pappa, känner mig lite nervös för vet inte alls hur hans hår ser ut.
men det kommer nog bra ändå :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback