woop woop

Hej igen! :)
Kom precis hem från 2timmars träning.
Kan säga att det var riktigt jobbigt, har sjukt ont i ryggen nu... men då vet man att man har gjort något riktigt bra för kroppen sin! ;)
 
Jag och Hanna provade på något som liknade kampsports träning och det var svårt och hänga med när man aldrig har gjort något liknande.
Sen testa vi yoga, första gången och det va inte alls som jag trodde det skulle vara...
Yoga är sjukt jobbigt, så kan förstå varför det är en bra träning för kroppen!!
 
Är det någon som har provat yoga någon gång? :)
 
Imorgon kommer man få lida för man har så ont!
men ändå så har jag och Hanna planer på dansa imorgon på samma ställe.
Det kommer nog bli kul för jag älskar och dansa!!
Skulle verkligen vilja börja dansa igen men det är sååå dyrt :(
Allt roligt kostar bara massa pengar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback