Kvällen då

Hellu!
Sitter hemma hos Sanna och dunkar bra musik från högtalarna!
medans hon kilpper Alex, egentligen kanske det borde va mitt jobb men orkar inte!
+ hon har sämsta saxen man kan klippa med så orkar inte direkt bråka med saxen...
Hon klarar nog det jätte bra själv med klippningen!
 
Vi har inte än bakat kladdkakan men det kommer, vi har hela natten på oss!
Ska ju sova här som sagt.
 
Imorgon är det en kort skoldag som det är varje tisdag, skönt!
På tordag är man ledig och det är ju nice! men har skolfoto då och har inte bestämt mig om jag ska dit!
 
En bild på mig och Sanna från i sommras!
Vill ha tbx sommaren, gillar inte alls höst eller vinter! :(
 
Vilken är eran favorit årstid?
Min är SOMMARN såklart! :D
 

Kommentarer
Blubb Svensson säger:

SV: Mina absoluta favoriter, så glad att jag fick tag i båda när Nelly hade de. Synd bara att jag hade världens krångel med de svarta innan jag fick de.

SV: Låter intressant, ska bli kul och se resultat allt eftersom tiden går. Är lite osäker på om jag kommer våga göra mina nu på torsdag då jag är rädd för nålar i vanliga fall och ska ha nålarna framför ögonen typ. Men hoppas att det ska gå bra. :)

Svar: Hade också lite krångel med mina skor innan dom kom hem till mig!
Usch, gillar inte heller nålar egentligen men när man tatuerar sig så är det inga problem men som sagt skulle aldrig våga göra i ansiktet eller halsen!!
Annie

2013-09-23 | 23:42:20
Bloggadress: http://blubbsvensson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback