Måndag

Hellu!
Efter skolan så träffa jag Sanna och vi laga mat innan vi drog till Tuna Park.
Vi åkte dit för jag behövde köpa Revlon Nutri Color Creme - Fire Red.
För och hålla en bra röd färg så är det en produkt som räddar en i nöden!
Finns en affär på Tuna Park som heter Bellbox som säljer produkterna för 189kr.
Kanske lite dyrt men det äre värt! :D
 
Titta runt efter nya kläder men hitta tyvärr inget... eller jo ett par byxor på Gina Tricot men fans inte min storlek, så himmla typiskt när man hittar något man behöver/vill ha... :(
Hitta en mössa inne på Gina också (som är på bilden) men var väldigt osäker om jag skulle köpa den eller inte.
Vad tycker ni ska jag köpa mössan eller inte? :)
 
Skulle behöva ett par vantar också men hitta inga som jag skulle vilja ha... börjar ju bli så kallt ute!
Gillar inte alls när det är kallt eller vinter för den delen! Det ska vara varmt och skönt som på sommarn!
 
Blir och sova hos Sanna ikväll! PEACE ;)
 
 

Kommentarer
Blubb Svensson säger:

SV: Tack så mycket! Trivs väldigt bra i det. :)

2013-09-30 | 23:29:37
Bloggadress: http://blubbsvensson.blogspot.se/
sandra säger:

Tycker du ska köpa mössan ;D.

Svar: Får se om jag kommer göra det :)
Annie

2013-10-02 | 09:27:04
Bloggadress: http://sansan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback