Måndag

Hellu!
Förlåt för man är inte så aktiv här på bloggen men har vart upptagen hela helgen och sen igår orka man bara inte sätta sig vid datorn och lägga upp ett inlägg!
men det kommer bli bättre sen när man har fått sin skoldator!
kan man vara aktiv nästan hela tiden!
sen skulle det verkligen underlätta om man ägde en bättre mobil!
 
Bilderna jag la upp på Charlie för några timmar sen, har jag tagit med en system kamera men har inte fixa till bilderna så dom är orginala...
Har fotografi lektioner i skolan som man får lära sig och ta snygga foton + snygga till dom med photoshop!
 
Finns mycket jag skulle vilja fixa med bloggen och snygga till den... men det är så att man inte kan så mycket olika koder och fixa coola headers och göra snygga bilder.
men hoppas ni gillar min blogg ändå!
försöker mitt bästa för den ska se okej ut och att det ska kännas kul och komma in till min blogg o läsa! :)
 
Ha en trevlig dag! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback