Tisdag

Hej!
Har bara studentkryssning i huvudet är sååå j*vla taggad!
En klasskompis bokade våran hytt igår!
Så 17 Feb är jag på kryssning!
Långt tid kvar, jag vet men är ändå så taggad!
Vill bara åka nu! festa och ha kul med sina vänner!
Hanna ska med dit också fast hon inte ska ta studenten i år 
men det kommer bara bli så kul och ha med henne!
 
Imorgon har jag bara en lektion från 10:10-11:30...
känns inte så värt och dra till skolan men kommer göra det ändå!
 
Fredag blir det och färga mitt hår men orkar inte vänta egentligen men vill va ny färgad och fin tills på lördag och så hoppas jag att färgen håller till skolfotot!!! :o
 
 
 
 

Kommentarer
Belinda säger:

Hoppas det blir kul! :)

Svar: Det kommer nog bli jätte kul! :D
Annie

2013-09-17 | 17:12:45
Bloggadress: http://belindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback