60dagars festen

Hej!
Igår var man ute på Harrys med Emmy, för det va 60dagars festen.
För som inte vet vad 60dagars festen är förnågot så har det med studenten och göra med.
(60 = Ungefär 60dagar kvar till studenten)
Man ordnar upp fester till studenterna, så vi kan supa skallen av oss.
HAHA okej nä inte riktigt kanske men deras tema va igår att man skulle va vitklädd men jag köre med vita jeans med ett svart linne. Palla inte va hel vit. Gillar inte ens vitt riktigt på kläder.
 
Jag hade iaf riktigt kul igår men kan säga att gå till skolan idag va mindre kul.
När jag kom hem har jag bara legat och sovit, vart så trött.
Sov inte mycket alls i natt, typ 3timmar...
Vaknade upp för en stund sen, kanske inte så smart och sova egentligen men vad ska man göra när man är döds trött? Som tur är det fredag imorgon.
 
Har inga planer till helgen, så får se vad jag hittar på och göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback