Gårdagen

Hejsan!
Igår så kom två tjejer från Skottland till våran skola i Eskilstuna.
Jag och Anna fick visa dom runt i stan osv.
För oss två är ju inte dom några främlingar för det var dom två vi åkte till spa hotellet med och Edinburgh.
Vi tog alla en fika på Espresso House, jag köpte en Caramell kaffe, såååå god + kladdkaka...
(Känns som att bli nyttig går sådär men, ja det kommer när jag skärper mig till 100% men man måste ta saker i små steg... att bara göra boom sådär, gör allt kaos bara.)
Sen hann vi väl inte göra så där jätte mycket tsm innan det va lunch tid, för efter lunchen skulle dom till sin praktik plats men jag träffar dom nästa måndag igen.
 
Efter skolan så hängde Sanna med mig till Gina Tricot och där köpte jag två linnen, ett par trosor och ett halsband.
Sen så gick man till Sanna och grilla.
Inviger värmen i små steg, snart är det sommar helt sinnes!!!
Imorgon är det 60dagars festen, wohooooooo!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback