Påsklov

Hellu!
Detta påsklov har gått sjukt fort... mitt sista påsklov också, helt sjukt!
Känns väldigt konstigt.
Dettan lov har också vart väldigt konstig, verkligen vart blandade känslor och hänt massa sjuka grejer, bra grejer och även dåliga saker.
Har hunit träffa massa människor, har vart mycket festade, vart barnvakt till mina syskon, shopping, ja allt möjligt har hänt.
 
Tänkte bara berätta om går dagen och om idag.
 
Igår mot kvällen så grilla vi hemma hos Sanna och det kom lite folk dit.
Drack lite öl och så, men jag drack bara en öl för kände verkligen inte för dricka.
Sen drog vi till en annan och chilla vidare.
Kännes nice att ha en chill dag med lite drickade än dra på fest där alla är svin fulla... haha
 
Idag under dagen va jag med Sanna och Emma.
Vi åt go mat, ute på gården.
Sjukt jävla skönt va det och kunna sitta i värmen och äta.
Har verkligen vart sommar värme idag!
Sen åkte jag till Slagstaglass med Hanna, Simon och Trampy.
Fy fan vad gott det var med glass!
Vi satt där ett bra tag innan vi drog in mot Torshälla och där gick vi runt och promenera.
Sjukt mysiga dagar har det vart! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback