tråkigt men sant

Hellu.
Just nu sitter jag bara hemma och dricker te men efter jag har druckit upp så ska jag till apoteket och köpa massa tråkigheter bara men som förhoppnings vis kan hjälpa mig och bli frisk till 100%.
För nu börjar jag bli väldigt trött på vara sjuk...
 
Kan knappt sova om nätterna för vaknar upp med världens hostattacker och näsan rinner som aldrig förr.
Nu börjar jag få ännu mer sjuk problem... Ögonen rinner och öronen har man ont i som börjar bli jätte känsliga för ljud osv...
Sen verkar det som läkarna orkar inte bry sig heller...
 
Känns verkligen som karman har tagit över mitt liv.
Allt bara vill slå tbx, av allt festade osv... Fast det är nog inte bara det, jag är ju sjuk....
Känner mig helt slut och min kropp har knappt någon ork till något...
Jag sitter hemma dag in och dag ut, efter skolan för har ingen ork ens och träffa någon.
Vill bara att det här ska vara över för nu har det hållt på i flera veckor....
 
Därför är jag sämst på blogga nu också för har verkligen ingen ork och sen har man inga roliga ideer och skriva om för hjärnan vill inte fungera som den borde göra.
 
Känns som det blev lite depp skrivning men det är ju sanningen.

Kommentarer
Exenzia säger:

Åh, du är så jäkla fin! :3

Svar: Tack så mycket :)
Annie

2014-04-11 | 19:11:57
Bloggadress: http://exenzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback