Affärs färg...

Nu känner jag av att skriva av lite ilska till affärs skit färger...!!!
Jag va och köpte Mood sling färg för att kunna slinga mitt hår för sist jag gjorde något med mitt hår va för 5 månader sen.
Det är sjukt länge sen för va mig för inte gjort något nytt med mitt hår!
Jag brukar byta hårfärg varannan månad ungefär.
Aja iaf, så sitter jag med hetta på huvudet just nu och färgen räckte inte någon stans?!
Varför har dom så lite färg i förpackningarna???
sen kan man inte gå till affären för köpa mer färg för allt är stängt... Klockan är ju ändå 00:21...
Fråga mig inte varför jag sitter och färgar mitt hår så här sent...
Aja nu vet alla som läser detta inlägg vad jag känner för affärs färger...
Rent skit om man frågar mig, sjukt mycket bättre och gå till frisör salong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback