Tisdag

Hej!
Idag vakna jag runt 2 på dagen, bara för att man är uppe till klockan 6 på morgonen...
Inte okej, men det är lätthänt när man inte går i skolan längre och är arbetslös.
Hoppas att man hittar något kul jobb snart för jag vill verkligen flytta hemifrån och till en annan stad isf.
Har ingen aning vilken stad man skulle ta och flytta till men Göteborg eller i närheten skulle vara något faktikst.
 
Idag har jag vart ganska arg av mig bara för jag åt inget när jag vakna.
Åkte till Tuna Park men Hanna, Mattias och Trampy, utan och äta.
Det var inte så kul och va på en shopping runda när man va på dåligt humör...
Shopping ska ju vara roligt!
Skulle testa nya skor men skadade min högra fot under lördagen så det gjorde bara ont och testa skor.
Sen orka jag inte gå till peronalen och säga "kan jag få prova dom här skorna i vänster"
för varenda sko jag ville prova så jag gick ist ut ur affären.
Får prova skor en annan gång när foten är bra igen.
 
Det jag köpte från min shopping runda va
Revlon Nutri Color Creme nr 600 Fire Red
 
Det kan man seriöst inte leva utan om man har rött hår.
Bästa som finns!
Rekomenderar denna färgbomb till alla egentligen.
Finns till nästan alla hårfärger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback