Trött i huvudet

Hej!
Min dag börja med och sätta sig framför datorn för söka jobb efter man hade ätit frukost.
Nu är jag helt slut i huvudet... Blir det varje gång har sökt arbeten.
Finns inga intressanta jobb... söker över hela Sverige och inte bara i min hemstad, Eskilstuna.
Har faktiskt knappt sökt jobb här bara för vill flytta härifrån!
Har bott här i snart 19år, har sätt allt skit nu.
Vill utforska nya ställen och se nytt skit ;)
Något som skulle va häftigt är och flytta utomlads, typ till USA men dom har så konstiga regler...
 

Kommentarer
Jackie säger:

Nu är vinnaren korad. Gå in och kolla om du inte redan har gjort, för att se om du vann. Annars så va men en gång till vettja! :D

2014-08-20 | 19:33:43
Bloggadress: http://www.nattstad.se/damndirtydolls
Karin säger:

Jag vill också flytta till USA, älskar det landet men min pappa säger att man går betala sjukvården själv och att det skulle kosta flera miljoner om man blev sjuk :(

Svar: Jo det är riktigt dyrt om man skulle flytta dit! :(
Annie

2014-08-21 | 15:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback