Dag 6

Hellu! :D
Idag har jag haft praktik.
var väl inget speciellt som hände där förutom att en av frisörena ville göra en uppsättning på mig.
Sen var det en liten pojke på 4år som skulle klippa sig i salongen och han var såååå söt!
Han var inte ens rädd för bli klippt, det är ganska vanligt att barn är rädda för gå till frisören.
Varför vet jag inte... så läskigt är det väl inte?
Men iaf den där pojken blev jag lite smått kär i, så himmla söt, vill bara ta med honom till Sverige! Haha :D
 
Efter vi fick sluta praktiken så var jag och Anna förbi en tatuerings studio.
Anna boka tid, får se om jag också gör det ;)
Haha, nä men det kommer jag såklart göra!
men ni får veta vad jag ska göra sen när jag har gjort det.
Någon som skulle kunna gissa vad det blir för tatuering? :D
 

Vi var och shoppa idag också.
Jag köpte med mig 3par nya trosor så snygga.
Efter det så drog vi till sället vi bor på.
Laga mat och sen nu sitter vi och tar det lungt bara...
Precis nyss innan jag börja skriva detta inlägg, så hände en hemsk sak....
Jag har haft en jätte jobbig hosta i 5 veckor nu...
Den är så jobbig, hostar upp slämm och grejer men nu så hosta jag så hårt att jag spydde...
Åhhh så äckligt...
 Godaste chokladen ever!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback