dagarna...

Hej!
Tänkte ta och berätta om mina senaste dagar.
 
Måndag:
Då var jag på studentkryssning.
Jag hade det så jävla kul!
Har lite minnes luckor men ja det var crazy!
När jag gick in på Tax Freen kännde jag mig lite vuxen när man kom ut med en platta öl och smirnoff ice.
Vet inte direkt vad jag mer ska säga om den dagen, alla vet väl hur det går till och festa på kryssningar?
 
Tisdag:
Någon timme efter jag hade vaknat så var det bara och börja dricka igen.
Nu efteråt vet jag inte om det egentligen var den smartaste ideen men ja mina ideer brukar inte va så genom tänka.
Allt blir ju lite roligare med alkohol, haha ;)
När man var framme i Eskilstuna så gick jag till Sanna och var där ett tag innan man drog ut på krogen.
åh nej jag brukar inte va ute på tisdagar egentligen men har man festat natten innan och hela morgonen så kan man gå ut på krogen och ha en trevlig stund men sina vänner.
 
Idag:
Har jag åkt hem för packa min resväska till Skottland.
Jag ska flyga dit imorgon och det känns helt konstigt i hela mig.
Har ingen vad som väntas där borta... så ja men jag hoppas att det blir en grym resa :D
 

 


Kommentarer
CATTOAST säger:

ha en fin fredag :)

2014-02-21 | 13:43:43
Bloggadress: http://cattoast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback