En vecka

Hellu!
Idag har man vart i Skottland i en vecka.
Känns som man ska snart tbx till Sverige... och jag vill icke det för har det verkligen bäst här.
Så jag skippar att åka hem och stannar här ist, låter mycket bättre ;)
Haha, nä ska inte stanna men skulle vart väldigt kul om jag gjorde det,
 
Idag var jag på min praktik.
Fick bland annat mitt hår klippt.
Vet att jag klippte det för 2 dagar sen men då klippte jag bara en fin och rakare linje.
Nu fick jag hela håret genom klippt.
Det känns så friskt och fint nu.
Verkligen nöjd! men ska inte klippa mig nu tills studenten.
Vill ha långt hår då, så nu får det va slut klippt.
Har även bestämt mig att färga till lite ljusare brun.
Vill ha bort det svarta, NU!
Verkligen trött på va så mörkhårig som man är.
En som jobbar på salongen är så söt, för hon vill hela tiden gö något med mitt hår.
Hon gjorde igår en uppsättning och idag klippte hon mig.
Sen om hon hinner nästa vecka ska hon göra slingor på mig :D
 
Efter jag och Anna fick sluta, drog vi och sola solarium.
och kan säga att det var riktigt skönt! :D
Efter det så gick vi till New Look och shoppa lite kläder.
Hehe, finns så mycket fint där men tyvärr har man inte råd :(
Nya tröjan och knästrumpor.
 

Kommentarer
elin säger:

snygg tröja ju!!

Svar: Ja, visst är den :)
Annie

2014-02-27 | 20:29:52
Josefine Dior säger:

Snygg tröja!

Svar: Tack :)
Annie

2014-02-28 | 10:19:59
Bloggadress: http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback