Fest och grejer

Hellu!
Kan säga att min plan om ha en lugn helg, blev det verkligen inte.
Igår så satt man hos Sanna och drack med Maria och hon hade en vän med sig.
Sen drog vi på fest hos Emelie.
Alla va väldigt dragna när vi kom dit men det var jag också så det var inga problem och haka på dom.
Som vanligt ska jag dansa som en galning....
Höll mig mot en fåtölj och sen kommer Ellen och ska dansa bakom mig så börjar fåtöljen röra sig så jag dras med och typ bryter ryggen!
Nä men det gjorde jag inte men jag landa på magen och fick sjukt ont i ryggen, nacken och ena armen.
Så idag har jag grymt ont i kroppen och en svullen arm.
Så lyckat eller inte.
Men hade grymt kul igår och det är huvud saken.
Idag ska man iaf ta det lugnt, imorgon är man ledig från skolan, så nice! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback