Lördag

Hellu!
Vakna upp hos Sanna någon gång under dagen, va uppe ganska länge i natt/morgonen men det är ju inte ovanligt.
Igår va man ute på Harrys med några stycken och tittade på Dani M, kan säga att kvällen var jävligt rolig men att komma nyktert till krogen och dricka sig full där är ganska dyrt men det vare fan värt också!
Fast kvällen skulle vart mer på topp om man kunde gått på efterfest eller vad som.
Hade det ganska tråkigt när jag kom till Sanna eller ja det var väldigt ensamt men hade Keenai och kela med ist.
 
Idag åkte jag hem första gången på ett tag men kan säga att det här blir första gången jag sover hemma på flera veckor, kanske månader?
Jag vet inte riktigt, håller inte direkt koll på något längre...
Vet att under den här månaden så ska man på studentkryssning och åka till Skottland.
och när jag kommer hem från Skottland är det fan vår redan och sen när det inte alls långt kvar till studenten.
Herregud, vad tiden bara flyger iväg ibland.
 
Nu är min plan och töja öronen och sen film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback