Skottland

Hej!
Idag var jag första gången på min praktik plats.
Det är ett ganska litet ställe med både frisör och spa grejer.
Så jag och Anna är på samma praktik plats och det känns ju bra.
Dom som jobbar på stället är jätte snälla och roliga.
Kommer nog trivas där jätte bra, som tur :D
 
Jag kommer nog inte vilja åka hem från Skottland, trivs här jätte bra.
Resefeber är vad jag kommer få!
Resa runt hela världen, är något jag verkligen skulle vilja göra och förhoppnings kommer att göra!
 
Nu till helgen har jag och Anna planer på dra till Edinburgh och det är som en stor stad med massa kul!
Haha, nä men skulle nog kunna tänka mig att det är som Stockholm, nä jag har ingen anning.
men shoppa och festa står iaf på listan!
 
Bilder på rummet jag bor på här i Skottland.
Lite stökigt men ja, haha

Kommentarer
Anonym säger:

👍

2014-02-26 | 14:41:48
jessy säger:

Åh gud va roligt! :D

Svar: Japp och tack så mycket :D
Annie

2014-02-26 | 20:37:17
Bloggadress: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson
jessy säger:

+ Älskar din header btw ;)

2014-02-26 | 20:37:29
Bloggadress: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback