Skottland dag 4

Hellu!
Idag var jag halva dagen på skolans frisörsalong,
Jag fick mitt hår klippt av en tjej.
Det behövdes verkligen efter jag hade haft mitt löshår.
Så nu ser mitt hår bättre ut och känns såklart bättre också.
Jag är nog lite för beroende av att klippa mitt hår men för den här gången var det lite akut.
 
Andra halvan av dagen så åkte vi till ett spa hotell, som heter So Stobo.
Kan säga att det var verkligen ett lyx ställe.
Till och med känisar går dit.
Vi fick se runt hur det såg ut där och se vad för spa behandligar dom gör där.
Kan säga att dom verkligen gjorde allt möjligt.
Dom hade 40 olika rum för olika behandlingar.
Det var runt 50 personer som arbetatde på hotellet.
Deras hotell rum var verkligen lyxiga, allt var lyxigt där.
Kännes verkligen att jag hade hamnat på någon annan del av denna värld.
 
Efter det fick vi sluta, så nu sitter man på rummet och tar det lite lungt med sina goda bär.
Jag tror att jag har slagit i huvudet lite här i Skottland, gått och blivit nyttig trodde jag.
Ska nog ta och sova lite också för är verkligen döds trött... Varför vet jag inte riktigt.
 Bilden på slottet är spa hotellet.
Sen äre blid på mina goda bär.

Kommentarer
ANGELICA - FITNESS säger:

mums med bär :D

Svar: sååå gott! :D
Annie

2014-02-24 | 18:47:27
Bloggadress: http://nattstad.se/healthbyangelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback