Skottland!

Hellu! :D
Äntligen är man framme i Sottland och har internet! Wohoooooo

Igår börja min resa mot Skottland med Anna.
Det var första gången jag flög och det måste va en av det roligaste jag har gjort.
Älskar och flyga nu! ;D
 
Vi skulle mellan landa i Amsterdam och vi fick vänta på planet till Skottland i 2h.
Men ja man försökte gö det roligaste av hela situationen.
När vi landade i Skottland så blev vi upp hämtade av en man, så himmla trevlig.
När vi kom dit vi skulle bo så packa vi upp alla grejer och tog en promenad runt stället sen sov vi bara.
Hela resan tog oss 12 timmar.
Galet men sant.
 
Idag vakna vi runt 8 tiden och blev upphämtad av någon som skulle ta oss till skolan.
På skolan möttes vi av massa folk på våra salonger.
Eleverna vissa oss runt på skolan.
En elev ville tvätta och styla mitt hår och såklart fick hon det.
Gjorde desamma på henne efteråt.
 
Sen kom rekton, Lynne (eller vad hon är förnågot) och hämta mig och Anna för vissa oss stan.
Lynne är så jävla skön bara så alla vet det också!
Vi var i mataffären och handla lite mat till några dagra frammåt.
Här i Skottland har man inget systembolag så all alkohol finns i varje mat affär och det är 18års gräns på köpa alkohol och det är bara så jävla bra!
Plus att dom har en mat affär som är uppen 24/7! Helt galet!
 
Nu sitter vi och äter mat, efter det blire och fixa sig för dra ut på krogen :D 
Bilden är tagen i Amsterdams flygplats :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback