Söndag

Hellu!
Sitter hemma hos Sanna, vakna till en underbar frukost!
Blir att umgås ett tag till med Sanna och Sandra.
Sen blire och ta bussen hem och börja packa sin resväska till Skottland och sen måste man packa lite tills imorgon också!
För imorgon är det studentkryssning!!!
Fy fan vad grymt det kommer bli!
Man kan ju hoppas att det kommer bli ett minne för livet?
Kanske super bort mitt minne vem vet?
Haha nä då, ska försöka sköta mig ;)
Eller ja de klart jag gör...
 
Hoppas att ni läsare hade en fin alla hjärtans dag och helg för det hade jag ;)
Min instagram: aanniehanhela
Följ vetja! :D
 

Kommentarer
Carin säger:

Alltså den där frukosten! Ser ju huuuuuur god som helst ut x.x

Svar: Det var såååå gott! :D
Annie

2014-02-24 | 22:31:33
Bloggadress: http://youcarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback