Söndag

Hej!
Idag när jag vakna hann jag bara fixa mig och laga mat innan jag skulle dra till Sanna, för vi skulle åka till Tuna Park för shoppa.
Det jag hade tänkt och titta efter var en almenacka och svarta jeans.
Men det sluta med två nya tröjor, ena är mer lite party tröja och andra vanlig.
Båda är köpa på Carlings på rean.
Sen var vi inne på Bik Bok och där köpte jag 3 par nya jeans.
Vanliga svart, grå/svart och mörkblåa.
Det var också på rea.
Så allt jag handla idag gick ungefär på 500kr men egentligen skulle gått över 1000kr så det är jävligt bra.
Vi hann inte gå i mer affärer än dom två så imorgon efter skolan blir det och åka till Tuna Park igen.



Kommentarer
ami säger:

vart har du köpt ponchon? snygg!

Svar: Det är en tröja från carlings :)
Annie

2014-02-03 | 14:50:48
Bloggadress: http://twofaced.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback