Fredag

Hej!
Min dag börja med att jag drog till skolan och hade frisör.
Hann göra två uppgifter innan min kund skulle komma som jag gjorde en utväxt färgning på.

Efter det drog jag till Sanna och käka pizza, mums!
När Sanna sa att hon skulle iväg och festa så tänkte jag "men okej då åker jag hem för en gångs skull och tar det lugnt"
Tror ni att min kväll slutar så?
Nej det börjar rulla in sms på min lur att jag ska ut på krogen så jag tänkte varför inte?
Samma visa varje helg ändå så vad gör det för skillnad och stanna hemma eller gå ut och ha kul med vänner?
Jag är fortfarande ung och kan ta vara på tiden innan man blir äldre ;)
+ att jag vill hinna gö lite grejer innan jag åker till Skottland och är med massa främlingar :)
Bjuder på snygga bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback