Fredag

Hellu!
Idag har man gjort massor igen.
Dagen börja med att man vakna hos Sanna runt 12 tiden.
Åt, rasta hundarna, tvätta sitt hår och fixa sig, innan vi skulle dra ner på stan.
Vi börja med och gå till banken för hämta ut mina pengar och fixa ett "vuxen" kort nu när jag har fyllt 18.
Efter det så gick vi runt på stan för jag ville börja leta presenter till Hanna och Ellen för båda fyller år nu i januari.
Såklart hitta jag massa skoj till dom.
Men tyvärr kan jag inte skriva vad jag köpte fall att dom skulle läsa detta inlägg.
Jag hitta till mig själv en tröja för 99kr och svarta strumpor för 79kr, som har glitter markering slutet av strumpan, så man inte blandar ihop strumpor hit och dit utan att man vet att det är minna.
Båda dom grejerna hitta jag på H&M.
Hittar bara kläder från H&M nu!!

Efter det drog vi till ö&b för Sanna skulle köpa grejer till hundarna.
Sen åkte vi till Sanna för lämna allt.
Sedan så gick vi till affären för köpa mat.



Kommentarer
FlizanLizan säger:

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

2014-01-03 | 18:31:56
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback