Love

Har velat länge nu och tatuera mig igen och någon gång måste man fortsätta när man har mål, här i livet att ha nästan hela kroppen fylld av massa tatueringar.
Jag tycker det är grymt snyggt! och nej det kommer inte ens upp på talan om jag skulle ångra mig, för mina tatueringar blir en del av mig!
man kan ungefär säga: gillar du inte tatueringar så kanske du inte ens gillar mig.
Bläck på kroppen går hand i hand med mig!
 
Nu är man iaf 18 och kan "lagligt" tatuera sig, måste bara boka en tid.
 

Kommentarer
Blubb Svensson säger:

Är tatueringssugen hela tiden! :(

SV: Tatueringar, hundar och platåskor helt klart det bästa som finns! :D

Svar: Håller med dig ;)
Annie

2014-01-07 | 18:14:14
Bloggadress: http://blubbsvensson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback