Nyårsafton

Hej!
Tänkte berätta lite om vad jag gjorde under nyår.
 
Kvällen börja med att jag och Sanna satt hos henne och drack, förfesta eller vad man nu ska kalla det.
Sen blev vi bjudna till fest hos en av Sannas kompisar.
När vi  kom dit var det inte så många som var där men jag kände ingen av grabbarna så det var ju kul och träffa nytt folk.
Vi tittade på raketerna vid tolv slaget. Inte för jag är så intresserad av det egentligen för tycker det är sjukt obehagligt med raketer...men jag va med ändå och titta på det.
Någon gång efter det kom det massa folk och då var det vissa man kände som man inte har träffat på jätte länge så det var ju kul och se dom.
 
Vet inte riktigt när men väldigt sent så gick jag och Sanna från festen vid Tuna Park till gamla stan men det roliga va att vi tappa bort varanda under promenaden...
Men vi visste ju båda vart vi skulle så när jag kom till Sanna var hon redan hemma som tur.
Hon var ganska seg och ville sova så jag gick och träffa en från festen, klockan 6 på morgonen.
Sluta med att jag sov där.
 
Kan säga att jag hade en väldigt rolig nyår men samtidigt konstig.
Hände så mycket sjuka saker den dagen, som man kanske inte riktigt ska skriva om på bloggen.
men en sak är säkert att detta nyår, kommer jag minnas resten av mitt liv!
 
Hur firade ni nyår? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback