Resan

Tänk att nästa månad vid den här tiden har jag vart över en vecka i Skottland!
Helt sjukt!?
Vi kommer mellan landa med flygplanet i Holland, Amsterdam ;)
Fy fan vad nice säger jag!

Har fått reda på att vi kommer bo på ett elevhem och det känns ju riktigt bra men kanske lite ensamt, jag vet inte.
Men vi kommer va runt 8 personer som bor på den våningen eller vad man nu ska säga.
Har ingen aning hur det kommer se ut.

Jag kommer gå både på skolan och jobba på en frisör salong.
Det jag är mest nervös för är att inte förstå deras dialek...
Dom pratar ju helt knasigt men det kommer nog gå bra, kan man alltid hoppas iaf! Haha :)

Allt det här känns lite sjukt men roligt.
Vara borta i 3 veckor i ett annat land.
Kommer ju åka med en person från skolan men jag känner ju inte henne så det blir nästan som man ska åka själv och att hon går ett annat program så kommer inte direkt va med henne.
Sinnes! Haha
När man sitter och tänker på allt det här får man lite panik men allt kommer gå bra och lösa sig på något vänster!


Kommentarer
Linda säger:

va mys

Svar: Ja :)
Annie

2014-01-29 | 16:37:07
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Louise säger:

Häftig upplevelse:)

Svar: Ja det kommer det bli :)
Annie

2014-01-29 | 18:52:33
Bloggadress: http://vitmossa.blogg.se
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

Gud vad nice! Härlig upplevelse!! :D

Svar: Ja verkligen :)
Annie

2014-01-30 | 16:07:33
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback