Glad för studen

När man får pengar gör man av med det lika snabbt, sen får man dåligt samvete efteråt... Helt stört!

Haft en as trevlig stan runda med Hanna och Trampy :D
Det är massa rea över allt!
Va inne på carlings och köpte 2 nya långärmade tröjor och en baseballjacka som jag har velat haft hur länge som!
Original priset för jackan är 899kr och jag köpte den för 299kr!!!!
Tror inte att man bangar då!!!
Världens kap gjorde jag där inne, allt skulle gått egentligen på ca 1500kr men betala bara 500kr ;)
Glad tjej om inte annat!

Inne på Gina Tricot köpte jag en jeans väst och ett armband.

In och fin så köpte jag en ny sminkborste, för 10kr

En ny mascara på Kicks, det behövdes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback