Måndag

Hellu!
Min dag börja med att man vaknade hemma hos mig med min pojk.
Duscha, laga mat och tog bussen in till stan för gå på mitt möte.
Efter mötet så gick man en shopping runda på stan.
Blev lite nya kläder och annat shit.

Efter de så gick vi förbi Mattias mormor och sen tog vi bussen till Torshälla för han skulle kolla på bil.
Men den bilen va inte mycket och hurra för.
Sen tog vi en runda hemma hos Kevin.
Nu sitter vi hemma hos Mattias mamma och har precis ätit god mat.
Blir och natta över här :)



Kommentarer
Ida - Hon som föddes med LKG säger:

Gjorde det ont att göra septum? :) är den svår att rengöra? Funderar nämligen på att göra septum :)
tacksam för svar på min blogg, eftersom jag bloggar på nattstad och inte kan se ditt svar om du använder svarsfunktionen :)

2014-07-30 | 21:53:37
Bloggadress: http://nattstad.se/idahtt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback