Torsdag

Hellu!
Vakna upp med min babe idag.
Har hunnit duschat, laga mat, ätit mat.
Längre än så har man inte kommit med dagen men har planer på att jag och Mattias ska förbi min mamma för har lite och göra där.

Skulle vilja åka och bada men min fina bad kompis Hanna är ju inte i stan :(
Träffar henne först på lördag...
Känns som en evighet... Buhu

Imorgon blir det party party, hemma hos  Forss!
Sedan ska man på krogen och kan inte bestämma mig än om man ska gå och kolla på Samir och Viktor eller Broiler?!
Suger att dom ska komma samma dag!!



Kommentarer
Milla säger:

Kul att jag hittade din blogg! ^^ Vill du fortfarande jobba som frisör? :)

Svar: Ja det är kul att du hitta hit!Har inga planer på jobba inom frisör men kanske i framtiden, man vet aldrig :)
Annie

2014-07-24 | 16:15:50
Bloggadress: http://nattstad.se/millaaleksandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback