BÄSTA DAGEN

Hej! :D
Idag var man tvungen och vakna tidigt för under förra veckan så boka jag in en tatuerings tid.
Det är den bästa ideen jag har kommit med, här i Skottland.
Himmla kul och ha något minne för livet härifrån.
Väldigt nöjd med mina tattoos!
Men kommer icke lägga upp någon bild än, inte idag iaf för dom ser inte så snygga ut nu med all blod och svulnader.
Resultatet får ni se en annan dag, tyvärr :)
 
Ikväll är det storplaner på dricka.
Ville dricka igår men det gick inte bara för man skulle gadda sig idag.
Inte bra och blanda alkohol med tattoos.
Sen ska jag och Anna ha lite "fin" middag ikväll.
Tanke på det är sista helgen i Skottland så gör man den lite speciell också.
Tänk om 4dagar ska man sitta på flyget hem...
Helt sjukt hur snabbt 3 veckor har gått!
Skulle vilja stanna kvar här iaf en månad till.
Skulle vart riktigt nice.
Kommer åka någon gång till UK igen, det kan man redan skriva upp på sin "göra-lista", skulle va kul och åka med ett gäng vänner hit, för shoppa, festa och bara göra massa kul tsm!
 
Hoppas alla kommer ha en fantastik lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback