Bläää....

Hellu.
Idag blir det och bara va hemma o dö...
Såklart när man har bestämt sig och börja ta handom sig själv, träna osv så ska man bli sjuk.
Är så slut i hela kroppen och har ingen lust eller ork till något.
Jag som ville gå runt på stan idag, sola och gö massa kul.
Fast nä man vaknar och mår bokstavligen bajs och sen den där äckliga hostan...
Snart kommer jag väl hosta upp mina lungor...
 
Fast nu har jag bestämt att inge mer go saker och inge alkohol, blir det för mig.
Utan nu när man blir frisk igen blir det och träna.
Redan nu måste jag börja tänka på vad man stoppar i sig.
Varför jag har bestämt mig för göra den här förändringen är för min egen skull.
För märker själv att min kropp blir helt kaos av allt jag håller på med.
SÅ JAG SÄTTER ETT STOP NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback