Dag 11

Hej.
Idag var jag bara halva dagen i skolan, för att börja må dåligt från ingen stans.
Hoppas inte jag bara börjar bli sjuk, fast det tror jag inte.
Utan tror det är mer att jag tänker för mycket på vissa saker...
Sjukt tråkigt och va om saker man kan inte kan gö något åt...
men jag hoppas det går över snart!
 
Just nu är jag jätte sugen på töja mina öron, tatuera mig och shoppa nya kläder.
Sen skulle det passa jävligt bra med en marabou med lakrits smak, åhhh skulle va så gott!
I Skottland har dom sämst med lakrits godis... bara massa choklad...
 
Dagens planer är och gå till tvättstugan för tvätta kläder.
Låter ju skit kul eller?
Haha nä men har ingen aning vad som ska ens hända idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback