Min helg

Hej!
Fredag: Hade prov på gråhårs färgning och sen skulle man klippa håret i 2 olika klippsätt.
Som tur blev jag godkänd.
Så det är ju bra.
Efter skolan åkte man hem och sen på kvällen åkte jag till Sanna.
Färga hennes hår och sen satt man och drack, för drog ut på krogen med Maria, Tomas och Emmy.
Sjukt kul kväll! :D

Lördag: Vakna upp på morgonen hos Sanna.
Tog bussen till Ellen, satt man hemma hos henne hela dagen innan vi drog på kvällen till Kungsör.
Satt vi i kungan o chill drack.

Söndag: Sitter i Kungsör och gör inte mycket alls.
Har ingen aning när eller hur vi kommer till Eskilstuna men det löser sig.

Så har min helg sätt ut :)



Kommentarer
Ronja säger:

OHMYGOD, ge mig tofflorna nu <3 Haha!

Svar: Haha mina sötnosar ;D
Annie

2014-03-24 | 15:47:58
Bloggadress: http://rustandstardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback