The last day

Hej!
Idag va man halva dagen i skolan och gjorde inte direkt något speciellt där förutom att jag och Anna blev intervjuade av någon dam som jobbat på collagets.
Efter det fick vi sluta.
Jag satt vid datorn för en stund sen blev det tråkigt så jag somna.
Sen vaknar jag av att Anna knakar på dörren och frågar om vi ska äta.
Nu har jag problem för och koppla upp på min wi-fi, så är uppkopplad på Annas ist.
Så här firar jag min sista dag i Skottland, ska vakna klockan 6 imorgon.
Flyget går klockan 11 från Sottkand till Amsterdam och där ska man vänta på planet till Sverige i 3 timmar...
Kommer icke bli någon rolig resa imorgon men tror att jag kommer sova hela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback