Torsdag

Hej.
Idag hade jag min sista praktik dag och det hände absolut ingen ting.
Ena frisören sluta jobba jätte tidigt och den andra frisören drog iväg över en timme och lämna mig helt själv med dom andra som jobbar där men dom är inga frisörer.
Så jag tog en promenad runt staden.
Inget speciellt hände direkt på salongen förutom att dom fyllde i lappar som jag ska ta med till Sverige sen.
 
Efter vi fick sluta så gick jag och Anna runt på stan.
Vi var på ett fik som heter Costa, tror att den finns bara i UK.
Sen gick vi till tatuerings studion och Anna skaffa sig två nya tatueringar.
Snacka om att jag blev avis och vill gadda mig också...
 
Har suttit hela kvällen och snacka med en tjej som bor i samma koridor som mig.
Hon är grymt trevlig och vi klicka väldigt snabbt.
Vi satt och prata om allt och inget.
Känns kul att man kommer så bra överrens med folket här.
Synd att dom alla har planer, nu under helgen.
För skulle vart kul och gå ut med dom på krogen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback