Helgen

Hej!
I fredags som sagt fira vi Maria som fyllde 21 i onsdags.
Maria hade bjudit lite folk hem till hennes mamma och vi börja med dricka och äta tacos.
Sen efter maten nästan så drog vi och bowla... kan säga att jag är riktigt dålig på bowling...
Kom sist med 83 poäng om jag miss rätt och kan säga att jag hade ändå väldigt kul.
Efter bowlingen gick vi tbx till mamman för drick upp allt vi hade kvar, sen tog vi en runda på Harrys.
Fy fan vad folk det va där!!!
Fick seriöst panik av det... så jag drog ut på O'learys och träffa Ellen o gänget.
Fixade skjuts hem till mamma för skulle va barnvakt dagen efter.
Fick med mig lite sällskap hem till mamma av några kompisar.'
Jag hade en grym fredag iaf!!!
 
Sov inget den natten för kunde inte somna direkt.
Jag satt uppe hela natten/dagen med en kompis så slapp vara ensam uppe iaf.
Gick ändå jätte bra med barnen sen när dom vakna även fast jag hade inte sovit något.
Ellen stanna kvar hos mamma för va barnvakt med mig.
Vi hade jätte kul med barnen.
När mamma och hennes man kom hem så drog jag och Ellen ut på krogen men kan säga att det va inte kul över huvudtaget där...
Sluta med att jag, Ellen & Robin satt på min gård och drack rödvin.
Det va jätte mysigt faktiskt!
 
Sjukt bra med sommaren att det blir inte speciellt kallt under nätterna :D
 
Idag har jag vart på dop och det var väl trevligt men är inget fan av och sitta i kyrkan direkt men ibland får man offra sig för vissa saker i detta liv.
 
Nu sitter jag hemma och tänkte plugga, får vi se hur det går.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback