Måndag

Hellu!
Har suttit barnvakt hela dagen åt mina små syskon.
Skippa skolan också bara för va med dom, men resten av veckan ska jag till skolan förutom på onsdag för då är jag ledig för alla lektioner är antligen bort tagna eller inställda, fast det är ju skönt med lediga dagar men känns ändå lite smått jobbigt nu innan man ska ta studenten att man är ledig ganska mycket + att min lärare är i Spanien...
Hon kommer tbx på torsdag men jag behöver ju henne innan... men men, vad ska man gö?
 
Har väl inte direkt gjort något speciellt med syskonen, ena mår inte alls bra så hon har bara legat i sängen och tittat på film efter film.
Så vi satt och sällskapa henne, sen känns det som jag har bara stått och lagat mat hela dagen. haha
 
Bjuder på bild bomb med mig och Jesse :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback